Product- and Customer Care Specialist | Utrecht
Ben jij Analytisch sterk, ervaring met klantcontact en het tof lijkt om te groeien bij een toffe IT scale up met internationale visie?
Lees dan vooral verder!
Bedrijfsprofiel
Dit bedrijf is een snelgroeiende en ambitieuze fintech-onderneming in de Nederlandse markt die als doel heeft om de administratie voor ondernemers zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken. Ze hebben een app ontwikkeld waarmee je al je papieren, bankzaken en betalingen op één plek kunt beheren. Zo hebben ondernemers meer tijd om te doen waar ze goed in zijn: ondernemen.
Daarnaast beheert deze onderneming ook andere ondernemingen waardoor ze een keten hebben van diverse technische oplossingen om het financiële gedeelde goed te automatiseren voor de ondernemer. Hun bereik is groot en werken voor grote ondernemingen en financiele instellingen, maar ook natuurlijk voor de MKB'ers en ZZP'ers.
Maar daarbij hoort natuurlijk ook een goede dienstverlening, en daarom willen ze hun customer support team uitbreiden!
Functie omschrijving
Voor deze rol is het belangrijk dat je analytisch sterk bent, nu zal jij je zeker afvragen waarom?
Omdat je te maken zult krijgen met diverse complexe vragen en het helpen van bedrijven die hun app gebruiken of willen gebruiken. Daarnaast zul je ondersteuning bieden aan klanten, inclusief directe klanten en partners. Dat betekent dat je niet de hele dag inbound telefoontjes krijgt. Nee, ze werken met een ticketsysteem, en van daaruit zul je de vragen oppakken en klanten op de best mogelijke manier helpen.
Maar naast helpen, verwachten ze ook dat je meedenkt. Je zult nauw samenwerken met Product Owners, Developers, QA, sales en marketingafdelingen om hun producten te verbeteren op basis van de feedback die je van klanten ontvangt. Best tof toch?
Je zult de kans krijgen om veel te leren over financiële systemen en moderne technologie. Als je deze kennis nog niet hebt, maak je geen zorgen, ze zullen je verder hierin opleiden!
Ben jij klaar voor deze uitdaging en wil je hun nieuwe aanwinst zijn in klantenservice en productverbetering?
Functie eisen
– Je hebt een HBO/WO opleiding afgerond– Je levert input aan de product managers om het product te verbeteren
– Je denkt graag mee met de developers over technische oplossingen
– Je bent klantgericht, positief en gedreven
– Je denkt mee over het verbeteren van de klantervaring
– Je houdt van problemen begrijpen, oplossen en voorkomen
Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris tot €5000,- a.d.h.v. ervaring
- Locatie Utrecht
- Hybrid mogelijkheden, 2 dagen kantoor 3 dagen thuis werken (32 uur ook mogelijk)
- Een leuk en positief team dat met jou wil knallen
- Vrijdagmiddag borrel, etentjes en andere uitjes
- Een start-up culture waar jouw mening telt
- De mogelijkheid om te doen waar jij goed in bent of in wil worden
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten? Prima! Neem contact op met Samir Jouseiph via S.Jouseiph@haystackpeople.nl of +31645262693.