Amersfoort
Vast
40k, 32k

Technische Support | Amersfoort |

Bedrijfsprofiel

Onze klant is een leuk techbedrijf gevestigd in Amersfoort. Ze bieden diverse oplossingen aan voor het recruitmentgedeelte van bedrijven. Ze zijn een toonaangevend en snelgroeiend bedrijf in online recruitment. Ze bieden een betrouwbare en effectieve totaaloplossing waarmee bureaus veel sneller mensen aan het werk kunnen helpen. Hun oplossing is gemakkelijk te gebruiken en maakt ogenschijnlijk complexe zaken eenvoudig.

Hoe ziet deze oplossing eruit? Stel je voor dat het hele sollicitatieproces geautomatiseerd wordt. Ze verzorgen een jobsite waarop vacatures geplaatst kunnen worden. Bovendien kun je specifieke campagnes opzetten om jouw doelgroep te bereiken en alles uiteindelijk monitoren via een dashboard, van sollicitaties tot aan gesprekken.

Dit doen ze momenteel al voor meer dan 75 klanten en ze groeien snel!

Maar waar zijn ze nu precies naar op zoek?

Functie omschrijving

Bij het aanbieden van een technische oplossing voor bedrijven komen er natuurlijk ook diverse vragen aan bod van klanten! Daarom zijn we opzoek naar een enthousiaste Klantsupport medewerker. Als Klantsupport Medewerker vertegenwoordig je de klant. Je bent de eerste lijn voor klantondersteuning voor hun producten zoals de Cockpit en Jobsite. Je beantwoordt klantvragen, lost technische en functionele problemen op, en zorgt ervoor dat de klant weet wat ze kunnen verwachten. Sommige problemen zijn snel opgelost, terwijl andere wat complexer zijn en de hulp van collega's van consultancy of development vereisen.

Verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van klantvragen via hun servicedesk in Jira en telefonisch indien nodig.
  • Oplossen van technische en functionele vragen en problemen.
  • Samenwerken met collega's van consultancy en development voor complexe vraagstukken.
  • Duidelijke communicatie met klanten over verwachte oplostijden.

Klinkt dit iets voor jou?

Functie eisen

  • Minimaal een mbo-diploma.
  • Communicatief sterk, kan goed luisteren en bent geduldig.
  • Je bent pragmatisch, stressbestendig en nieuwsgierig.
  • Ervaring of affiniteit met technische systemen, software of hardware.
  • Probleemoplossend vermogen en het vermogen om technische problemen te analyseren en op te lossen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Eerlijk salaris: Afgestemd op jouw ervaring, variërend tussen €2500,- en €3400,-.
  • Voordelenpakket: Inclusief een gunstige pensioenregeling, 24 vakantiedagen, thuiswerkopties en benodigdheden voor effectief werken.
  • Inspirerend team: Samenwerken met gemotiveerde en no-nonsense collega's in een platte organisatie.
  • Leuke extra's: Dagelijkse lunch, gezamenlijke uitjes, bootcamps, bierproeverijen en een goede werksfeer.
  • Flexibele werktijden: Pas je werkschema aan je behoeften aan, zowel op kantoor als thuis.
  • Ontwikkelingskansen: Stimuleer jouw groei met kennissessies, evenementen en hun e-learningplatform.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten? Prima! Neem contact op met Samir Jouseiph via S.Jouseiph@haystackpeople.nl of +316452626.

Technische Support | Amersfoort |
Solliciteer direct
Advies nodig?

Ik help je op weg!

Hey, ik ben Rashied. Heb je advies nodig over deze vacature of wil je meer weten over wat wij voor jou kunnen betekenen? Ik sta voor je klaar! Je kunt mij bereiken op +31683931968 of vul vrijblijvend het contact formulier in!

De intake

Waar liggen jouw ambities, groeimogelijkheden en wensen als professional? Wij challengen jou om je ideale plaatje helder te krijgen.

Battle plan

Een menukaart is er niets bij. Wij leggen jou een selectie aan bedrijven voor voordat we ten aanval overgaan.

Interviews

Een goede eerste indruk maak je maar 1 keer. Daarom is een goede voorbereiding het halve werk. Natuurlijk doen wij dit samen!

Gefeliciteerd

Een wederzijdse match? Mooi! Voordat we jou officieel feliciteren, zorgen we voor de beste deal.

Anderen bekeken ook

Haystack People heeft veel geïnvesteerd in vakinhoudelijke en marktkennis. Wij hebben een helder beeld van de processen van onze klanten en weten op hoogstaand niveau.

Blijf op de hoogte!

software developers scrum masters CTO's & IT Managers

Inloggen